úterý 21. července 2015

ISOMA 1000 Miles Adventure - od startu do cíle

Kompletní soupis MMS zpráv, tak jak nám od Marka přicházely z trasy závody ISOMA 1000 Miles Adventure:

Pondělí 6. 7. - 13:55
Tak dnes jsem ve 13 hod dosáhl prvního podpůrného bodu - Chata Hrešna na Košicemi. V noci za tmy byl brod Laborce a dnes ráno Hornát. V tom vedru je to očidtec. Nyní na Hrešné gulášek, pivo. Magnézko na křeče a jedem dál.

Středa 8. 7. - 22:17
Je to mazec. Nahoru, dolu. Vděčnost za zdroje vody. Včera jízda Nízkými Tratrami. Dnes jejich přejezd a vstup do Fatry. Večerní výstup na Križnou, nejvyšší vrchol trasy v bouřce, větru, vybitá navigace pod vrcholem s výměnou baterek se strachem, abych ji v té vodě nezkratoval. Dojezd na horskou chatu Kral'ova stuďňa. Totálně mokrý, zmrzlý neschopen pohybu. To byl ten extrém. Zítra doufám CP1 a dál. Najeto něco přes sto, ale přes 3000 výškových metrů.

Pátek 10. 7. - 6:55
Včera ráno (čtvrtek) při sjezdu první potíže s brzdama. Vytekl olej z přední a zadní taky nic moc. Cíl dosáhnout CP1. Dojezd 9.7. kolem 18 hod. Pozice myslím 71. Zatím hlava a zdraví dobrý. Jen ta technika. Sjezdy s určitým rizikem. Dosáhl jsem Trenčína. Jídlo a spánek. Dnes najít servis a znovu na trať. Cíl být v sobotu večer- noci v CP2. Jsou krásné chvíle, stále to bolí a je to o morálce - vůli. Držte mi palce ať těch cca 280 km do CP2 dám dle plánu.

Pátek  10. 7. - 13:22
Ve 13:05 dosažen vrchol Javorníku a překračuji na Moravu.

Sobota 11. 7. - 23:16
Po super spaní ve fotbalových šatnách s teplou sprchou v obci Liptál, za což děkuji panu starostovi, jsem vyrazil dál. Ráno v 5 hod kosa a krasné slunce. Jelo to celkem dobře. Zvládl jsem Vizovické vrchy a super sjezdy v Hostýnských. Po překročení Bečvy byl výborný oběd v Drahotuších. Dále jsem směřoval směrem na Jeseníky. Libavá a Nízký Jeseník mi dali zabrat. Nebyla to vyloženě krize, ale šlapal jsem vodu, jel na hlaďák a nadával jak špacek. Pak jsem doplnil palivo a hned to bylo lepší.Po večeři ve Dvorcích jsem s parťáky Milošem  a Walterem z Německa vyrazil dál. Nádherný západ slunce. V Nových Pláních super bufet s malým koupalištěm, fajn majitel i personál. 2 čaje, 3 Jégry a uléháme pod střechou ve spacáku. Je 23:15. Zítra CP2.:-)

Neděle 12. 7. - 23:09
Ranní vstávání v neděli ve 4:30 bylo těžké.Sice pod střechou, ale na dřevěném roštovém lehátku bez karimatky to bylo nic moc. Cena za noční lenost. Viz foto. Malá rychlá snídaně a směr Jeseníky, mé domovské hory. Alfrétka, Dlouhé stráně. Foto. Sjezd dolů byl dlouhý a těžký. Už mám ruce od toho (nerovností) a brzd úplně K.O. Jemná motorika v háji tak, že mám problém s příborem, problém zavázat boty. Nedovedu si představit, že bych šel do práce a někoho operoval.
CP2 dosaženo ve 14:23. Štěstí , radost , jídlo, pití, sprcha a odpočinek. Vyrážím dál v 16:05. Rychlebky jsou uzavřeny, což mne mrzí, protože kruh by se uzavřel na Smrku.Tam jsem blázny viděl poprvé (viz minulý článek Jak se stát bláznem) a teď bych tam byl i já. Lesem přes kopec na Mladkov - malá hrůza, samý polom. Hospoda, guláš, pivo a beru za vděk postelí za dvěstě, protože na noc do lesa s polomy nejedu.
Tělo již cítí únavu, ale hlava stále ovládá unavený stroj. Ráno budík na 4 hod, výměna brzdových destiček a půjdem znova do boje. Je to čím dál víc psychicky i fyzicky náročné. Věřím, že jsem dobře připraven.
P.S. kalhoty CRAFT ELITE jsou super.

Pondělí 13. 7. - 22:40
Jsem unaven, ale spokojen. Tak jen krátce a půjdu spát. Orlické hory jsem přeletěl v mlze, větru a mírném dešti. Krásná pasáž před Šerlichem v lese. Polsko s nádhernýma loukama a bláto. Broumovské skály krásné, ale nebezpečné sjezdy. Kameny, písek, mokré kořeny. Během dne různé stavy mysli a pocitů, podle to co zrovna jedeš - kopec nebo sjezd, máš či nemáš hlad atd. Někdy to jede a jindy neroztočíš nohy. Koncentrace na jízdu musí být 100%. Stále jsem OK.
Zítra se přiblížím a asi vjedu do Krkonoš.

Úterý 14. 7. - 21:44
Dnes jsem vyrážel z Teplic nad Metují. Moc mi to dnes nejelo. Adržpach s pískem, mokrými kořeny a kameny. Celý den mokro v botech. Než na kole jsem si připadal jak na koni v klusu, jak jsem hopsal po těch šutrech.Vjezd do Krkonoš od Žacléře z polské strany - déšť a bláto. K tomu se mi rozsypal šlapací střed kola. Sjezd do Pece pod Sněžkou. Nálada negativní. Doprava do Trutnova - oprava kola. Pak mne chlapík hodil zpět do Pece a vlastně za 2 hodiny jsem byl zpět na trase. Lidé umí být fajn a pomáhat. Slíbil jsem poslat láhev trnkové. Jsem zpět na pozitivní vlně, i když v dešti stoupám na Výrovku. Pivo, čaj, rum a jsem happy. Jdu do spacáku a ráno plán ve 4 vyrazit dál. Dnes nebylo co fotit - Krkonoše v mracích a dešti. Cíl na zítra je projet CP3 a dál.

Středa 15. 7. - 22:01
Dnes se mi ze spacáku na Výrovce moc nechtělo vzhledem k tomu,že venku byla deka a pršelo.Vstal jsem v 5:30, nasnídal se, to co nám chlapík nachystal ke kolu jako podpora mílařům, plus horký čaj. Super! Dík! Ve Špindlu se již počasí zlepšilo. Přestalo pršet. Výstup na Mísečky a pak Dvoračky. Tam za 120 Kč snídaně, co kdo sní a vypije. Luxus. S plnou nádrží mi to letělo přes zbytek Krkonoš i polskou stranu Jizerek. Tam na hranicích močály. Bořil jsem se já i kolo. Tři  dny v mokrých botech je už pěkně cítit a přád zima od noh. CP3 dosaženo v 15:28 hod. Pak jsem šlapal dál,ale kolem 20 hod řeším spaní. Zítra je taky den. Do cíle zbývá 395 km. Kolo je ok, doufám,že vydrží. O hlavě, kondici a nohách nepochybuji.

Pátek 17. 7. - 21:18
Včera Lužické hory v dešti a bláto. Pak Šluknovský výběžek NORD CAP - foto.
Bylo to hrozný, samý kořeny a nedalo se to jet. Mám úplně KO ruce. Hlavně levou, jak po obrně a nezvednu ji nad hlavu. Neposlouchají některé svaly nebo spíš jejich zbytek. Jinak nohy a hlava OK. Večer jsme ještě proletěl Českým Švýcarskem a spal za ním. Dnes budíček ve 4 a odjezd v 5 hod. Vůbec se mi nechtělo. Snídaně v Děčíně u Labe a pak vzhůru na Vysoký Sněžník. Bylo to hrozný vytáhnout po skále to kolo nahoru.Byl jsem KO. Pak vjezd do Krušných hor a pochod po hranicích. Dnes pojedu i v noci. Do cíle 155 km. Snad to zítra dojedu. Síly rapidně dochází a regenerace je pomalejší.

Sobota 18. 7. - 19:49
Dosaženo cíle 1000 mil 18.7. v 19:29 hod.
Super.

My jen dodáváme: Obrovský obdiv a gratulace, Marku! Obdiv patří každému, kdo se vůbec postaví na start tohoto extrémního závodu.